dinsdag 8 maart 2011

Outfit: That silver Marant skirt

Image Hosted by ImageShack.us

The weather today was just amazing, perfect to sit on the terrace with a glass of white wine! And warm enough to wear my silver Isabel Marant skirt, wich has been sitting in my virtual shopping basket for months. I really like combining browns and grey's lately, I think it makes grey warmer and brown less "granny-ish looking"

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jacket: Zara
Glasses: Foldable Wayfarer by Ray Ban
Top: Cos
Skirt: Isabel Marant
Purse: Balenciaga
Shoes: Mango
Ring Fashionology

28 opmerkingen:

  1. Leuke rok! karla (closet) had die laatst ook aangehad. Allebei leuke combi's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, what a beauty! je jasje is ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dank je! Ja ik hoop snel een outfit met de IM laarsjes te kunnen doen! Ik heb ze, nadat ik ze gekocht had, meteen naar de schoenmaker gebracht en zonet pas op kunnen halen, dus eerder kon het niet.. én ik ben mijn fotograaf (oftewel: vriend) anderhalve maand kwijt, dus moet even improviseren ;)

    Mooi outfit trouwens, ik ben (zoals ik al zei) gek op je jasje!

    x

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw! Prachtige outfit meid!
    En die rok is echt lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig jasje! :)
    En wat een leuk zonnig sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing outfit as usual :) I love the brown grey combo, didn't really cross my mind yet (other than me wearing my brown boots with everything..)! I'm enjoying the sun as well, its such a treat! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great outfit!!!
    Love your jacket <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurencombi ja, deze kleur bruin met grijs/zilver! Rokje staat je ook erg goed!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeel erg mooi meis! Dat rokje is super, leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You look amazing! That skirt is WOW and that jacket is perfectly distressed! Love it :)

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind je rokje echt ge-wel-dig! Leuk dat je nu ook vaker buiten foto's maakt.

    X

    http://ihearttt.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je er weer super mooi uit zien!
    Dat rokje wil ik ook haha

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je jasje is heel erg mooi! Je hebt zo'n mooie style vind ik altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi outfit weer! Oh ik heb die laarsjes ook nog steeds, moet ik ze echt weer eens dragen, maar heb het er tot nu toe nog te koud voor gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very chic! I love how vintagy looking your leather jacket is! Looks like the weather there is great too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi! En wat was het toch een heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, I know. But I recived so many warnings now, so I afraid they will delete my user or something if I do it again :-P

    I love your balenciaga! I have the same one in "seafoam" but i would love a black one :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi!

    xoxo,
    Virtualfashionview.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig jasje! En die foto met die wijnglazen.. aaawh hemels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah thanks :) Weet niet hoe je het voor elkaar krijgt meid, maar je ziet er weer stunning uit :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je jasje echt fantastisch, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankje, wat een lief compliment! Ik vind je jasje en laarsjes echt geweldig!

    blog.PSbyDila.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. That's gorgeous! Looks really good on you. Great look, would totally wear this too

    xo thefashionguitar

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nee, gelukkig geen nep-tekst erop, vind het al erg genoeg dat ik hem KO moet kopen, maar de echte was me net wat te duur. En aangezien er in deze sjaal ook cashmère en zijde zit, gok ik er maar op dat hij er in het echt ook zo mooi uitziet als de echte LV!
    SUpermooi outfit heb je trouwens aan, die rok is echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauwie, love the skirt!!

    zo mooi gesneden, :) je ziet er prachtig uit, krijg helemaal zin in het voorjaar als ik dit zie!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ah ja het rokje staat toch wel heel mooi zo! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...